Autoparka nomaiņa ar ilgtermiņa nomas palīdzību

ilgtermiņa auto nomaTaksometru pakalpojumus galvaspilsētā sniedz dažādi lielāki un mazāki uzņēmumi. Konkurence ir ļoti liela. Par izdzīvošanu pakalpojuma sniedzējam jācīnās visdažādākajiem līdzekļiem. Arī es vadīju nelielu taksometru uzņēmumu, tā autoparkā bija desmit  spēkrati. Mūsu darbības zona pārsvarā bija tuvākie mikrorajoni. Līdz šim ar esošajām automašīnām bijām apmierināti. Tās gan nebija īpaši jaunas, bet tehniskais stāvoklis atbilda, lai piedalītos ceļu satiksmē. Tomēr sapratu, ka, ja vēlos palikt šajā biznesā un veiksmīgi konkurēt ar citiem uzņēmumiem, ir jāatjauno autoparks.

Klientu prasības aug

Arvien biežāk no klientiem nācās dzirdēt sūdzības, ka mūsu taksometros ir pārāk karsts vai auksts, ka salons ir nekomfortabs un bagāžas nodalījumā grūti ievietot bērnu ratiņus. Neko nemainot, nāktos zaudēt daudzus klientus. Prasības pēc komforta un maksimālām ērtībām mūsdienās jau vairs nav nekāda greznība, bet ikdienas sastāvdaļa. Kāpēc gan klientam būtu jābrauc ar vecu taksometru, ja tā vietā var izvēlēties pakalpojumu, kurā var izmantot jaunu un modernu automašīnu? Nav cita iespējas, kā šādas automašīnas iegūt arī mūsu uzņēmuma lietošanā.

Sadarbība ar Sixt nomu

Zinājām, ka ļoti bieži taksometru uzņēmumi sadarbojas ar līzinga kompānijām, lai izveidotu klientu prasībām atbilstošu autoparku. Tā ir ilgtermiņa auto noma uz klientam vēlamu laika periodu. Sixt darbinieki palīdzēja izvēlēties labāko variantu – jaunas labas kvalitātes automašīnas par izdevīgu ikmēneša maksājumu. Iepriekš mūsu rīcībā bija desmita automašīnas, bet nolēmām riskēt un izmantot iespēju arī paplašināt uzņēmuma darbību. Tā nu vienojāmies par trīspadsmit automašīnu ilgtermiņa nomu. Spēkratus aprīkoja pēc labākā komforta standartiem. Auto modeļi bija izvēlēti tādi, lai bagāžas nodalījums būtu plašs un tajā ietilptu arī bērnu ratiņi. Man kā uzņēmuma vadītājam bija patīkami uzzināt, ka varu līzinga pakalpojumam pievienot arī citus mobilitātes pakalpojumus. Es izvēlējos pieslēgt GPS monitoringu. Tādā veidā jebkurā brīdī varēju uzzināt taksometra atrašanās vietu, maršrutu reālajā laikā, nobraukumu un apstāšanās punktus. Tas palīdzēs izvērtēt darbinieku efektivitāti un godīgumu. Vēl izvēlējos piesaistīt automašīnām degvielas kartes, diennakts palīdzību uz ceļiem un regulāro auto apkopi. Šie pakalpojumi man ietaupīs laiku un naudu, jo nebūs jāveido sadarbība ar citiem uzņēmumiem, to visu administrēs Sixt, kam jau ir sadarbības līgumi. Plānoju, ka šobrīd līzingā noformētās automašīnas izmantosim vismaz trīs gadus. Pēc tam, ja būs nepieciešams, nodosim tās atpakaļ iznomātājam un izvēlēsimies jaunāku modeļu partiju. Savā ziņā Sixt ilgtermiņa auto noma ir devusi brīvība sajūtu, ka varam ik pēc laika atsvaidzināt uzņēmuma autoparku, mainīt piesaistītos pakalpojumus un visai sadarbībai veiksmīgi sekot līdzi arī ar mobilās aplikācijas palīdzību viedtelefonos un planšetdatoros. Uzņēmums tagad ir kļuvis moderns un konkurētspējīgs skarbajā taksometru biznesā.

Tags: ,