Compensa lojalitātes programma

Ik pa laikam iedomājos par to, cik daudz manu paziņu, draugu, ģimenes lokā ir cilvēku, kam patiešām varu uzticēties, un kas var uzticēties man. Lai gan draugu un paziņu loks ir plašs, tādus īsti, uz simt procentiem lojālus cilvēkus, varu saskaitīt uz rokas pirkstiem. Arī attiecībā pret sevi – cilvēki, kas mani var uzskatīt par pilnīgi lojālu, nav ļoti daudz. Kāpēc tā? Tāpēc, ka par tiem cilvēkiem, ko zinu vismaz pāris dekādes varu droši teikt – lūk, šo cilvēku es zinu pilnībā, varu uzticēties, nekad nenodos, nepievils un otrādāk – nekad nepievilšu es. Secinu – pilnībā uzticēties var tikai cilvēkiem, ko esi iepazinis un kas draugu lokā ir jau ilgu laiku.

Tāpat arī ar uzņēmumiem, ne tikai cilvēkiem. Pavisam noteikti esmu lojāls savam piemājas veikalam (reizēm gan mēdzu piekrāpt ar iepirkšanos lielveikalā), un tomēr savā piemājas veikaliņā iegriežos vismaz piecas reizes nedēļā – tātad, gana lojāls. Tāpat manā sarakstā ir vēl pāris uzņēmumi, kā pakalpojumus izmantoju jau gadiem, uzticos kvalitātei, servisam un piedāvājumam, zinot, ka arī uzņēmums uzticas man – galu galā, sadarbība ir bijusi veiksmīga un ilga. Jo īpaši tas attiecas uz manu auto – servisu izvēlos vienu un to pašu, apdrošināšanas polises iegādājos pie vienas un tās pašas apdrošināšanas kompānijas, izmantojot piedāvātās lojalitātes programmas priekšrocības.

Tā kā mans apdrošinātājs ir Compensa, tad viņu piedāvātā lojalitātes programma par manu labjušanos visnotaļ rūpējas. Man ir savas priekšrocības, kā patstāvīgam klientam, ko der zināt ikvienam, lai varētu tās izmantot. Jo, kā zināms, ko mēs nezinām, to nevaram izmantot savā labā. Tāpēc jāiepazīstas! Piemēram, man Compensa lojalitātes programma nodrošina diennakts tehnisko palīdzību, ja ar manu auto kaut kas noticis uz ceļa. Vai arī kas ar manu apdrošināto mājokli. Priekšrocība ir tā, ka bezmaksas diennakts servisu mājoklis varu izmantot arī tad, ja esmu apdrošinājis tikai savu auto.

Vēl viena iespēja, ko var nākties izmantot, un ko piedāvā Compensa lojalitātes programma saviem klientiem, ir atslēgu atjaunošana, ja tā nozagta. Īsāk sakot, ja netieku mājās vai mašīnā – zvanu Compensa. Un vēl viens liels pluss – lojalitātes programma ir spēkā ne tikai man vienam, bet visai manai ģimenei (pirmās pakāpes radiniekiem – sievai, bērniem). Papildus apdrošināšanas polisei tieku arī pie apdrošināšanas elektroapgādes radītajiem bojājumiem 1000 eiro apmērā.

Kopumā, ja apdrošinātājs rūpējas par mani un manu labjušanos dažādās ārkārtas situācijās, tad ir prieks palikt arī uzticamam un lojālam klientam vairāku gadu garumā.

Tags: , , ,