Google AdWords atslēgvārdu pētījums imarketings.lv

Nav noslēpums, ka Google imagesAdWords reklāma Google meklētājā var būt viens no labākajiem iespējamajiem risinājumiem, jo sevī var ietver dažādus risinājumus, kas budžeta ziņāir daudz lētāks risinājums. Šādā veidā būs iespējams sasniegt arī pēc iespējas daudz labākus rezultātus īsākā laika posmā, kas mūsdienu straujajā attīstībā un konkurencē tas ir izteikti svarīgi.

Atslēgvārdu pētījums irtas, ar ko sākas viss pakalpojuma process, tāpēc ir svarīgi, lai to izvērtēšana ir pēc iespējas precīzāka. Tam tiek izmantotas specialas praksē pārbaudītas tehnikas. Viens no veidiem ir noteikšana, kādi ir visi iespējamie atslēgvārdi, kas tiek izmantoti produktu meklējumos. Tiem ir dažādi veidi – īsie, gari (tail) un garie atslēgvārdi, kas sastāv no vairāku vārdu savienojumiem. Papildus ir svarīgi noteikt, cik liels ir pieprasījums pēc konkrētajiem atslēgvārdiem mēnesī. Tas ļauj izvērtēt konkurences līmeni izvēlētajiem atslēgvārdiem, kas var būt augsta, zema vai vidēja un ietekmēt visu pārējo darbību un izvēli. Reklāmdevējs var noteikt, kāda būs klikšķu cena konkrētajiem atslēgvārdiem, tomēr galvenais vārds pieder pašam klientam. Papildus tiks izvērtēts arī tas, kādas ir atslēgvārdu meklēšanas tendences. Tajā skaitā ietilpst tas, vai ir kritums, pieaugums to darbībā, vai arī ir vai nav sezonalitātes utt., kas ļaus daudz vieglāk izdarīt veiksmīgākus risinājumus tālākajā attīstībā. Papildus Google reklāma internetā pakalpojumi. Papildus klasiskajiem rīkiem, kas tiek izmantoti atslēgvārdu analīzei, tiek izmantota arī vienkārša ieiešana Google meklētājā un meklēšanas lodziņā ierakstot vēlamos atslēgvārdus. Šis veids joprojām ir labākais veids, kā sniegt jaunas idejas atslēgvārdiem, kā arī pārbaudīt jauno atslēgvārdu izdevīgumu.

Pēc atslēgvārdu pētījuma, ir noteikts, kuri atslēgvārdi tiks iekļauti konkrētajā kampaņā, attīstību, kas tiks likta uz tiem. Pārrunāts ir arī orientējošā klikšķa cena katram atslēgvārdam. Šāda analīze palīdz daudz mērķtiecīgāk virzīt vēlamo mērķauditoriju uz mājas lapu vai kādu citu informatīvu vietni, līdz ar to biežāk tiek panākts tas, ka notiek produkta iegādāšanās un vienlaikus arī jaunu klientu piesaistīšana. Šādā veidā mērķis tiks sasniegts daudz ātrāk.