Kā darbojas Google reklāma?

Arvien biežāk pamanām mārketinga aģentūru piedāvājumus izveidot saviem klientiem efektīvu un lētu Google reklāmu. Bet kas tad īsti ir Google reklāma, kā tā darbojas? Kāpēc tai tiek piedāvātas tik zemas izmaksas un augsta efektivitāte? Kāpēc arvien vairāk uzņēmēju atzīst, ka reklāma Google vidē ir viņu prioritārā izvēle? To mēģināsim paskaidrot.

Vispirms jau jāsāk ar jautājumu, kāpēc tieši Google? Tāpēc, ka Google ir viens no lielākajiem un ietekmīgākajiem uzņēmumiem pasaulē. Google meklētājprogramma ir viena no visvairāk apmeklētajām interneta vietnēm visās pasaules valstīs. Ja tu gribi, lai tevi ierauga un par tevi uzzina, ir jāatstāj Google savas pēdas. Viens veids kā to izdarīt ir Google AdWords reklāma. Jebkurš var izveidot savu Google AdWords kontu un izveidot reklāmas modeli ar sev vēlamajiem atslēgvārdiem pieejamā budžeta ietvaros. Reklāmu Google vidē var izveidot arī par pavisam demokrātisku cenu, nav obligāti uzreiz jāiegulda vesels kapitāls. Jebkurā brīdī reklāmas budžetu var palielināt un arī samazināt, jo jāmaksā ir tiaki par konkrētajiem klikšķiem uz jūsu reklāmas saites.

Kāda tad ir Google reklāmas specifka? Google meklētājprogramma reaģē uz katru jaunu ievadīto vārdu, par kuru tiek meklēta informācija interneta dzīlēs. Tajā brīdī programma automātiski skatītājam piedāvā tās reklāmas, kuru atlsēgvārdi atbilst dotajā brīdī meklētajiem. Līdz ar to interneta lietotājam tiek piedāvāta informācija tikai par to jomu, kas viņu konkrētajā brīdī interesē, neapgrūtinot ar neaktuālām reklāmām. Šis princips nodrošina to, ka reklamētās mājas lapas apmeklē daudz vairāk motivētu un ieinteresētu potenciālo klientu, nav tikai tukši klikšķi, par kuriem reklāmas īpašniekam jāmaksā. Tas paaugstina reklāmas efektivitāti un lietderīgu reklāmas budžeta izlietošanu.

Brīdī, kad Google meklētājs izveido skatītāja prasībām atbilstošo resursu sarakstu, lapas augšpusē vai sānos tiek izvietotas ar AdWords reklāmu ievietotās mājas lapas. Google lietotājs, kurš nav īpaši vērīgs, šīs saites uzskatīs pat tādām pašām kā pārējie meklēšanas rezultāti, tikai tās ir pašā priekšā. Rūpīgāk pavērojot, vienīgā atšķirība būs nedaudz cita fona krāsa vai neliels dzeltens Ad simbols. Bet lielākoties cilvēki tam nepievērš uzmanību un neaizdomājas, ka šī ir maksas reklāma. Cilvēka daba ir iekārtota tā, ka viņš negrib īpaši piepūlēties un izvēlas ērtāko un tuvāko. Tā ir arī Google meklētājā. Lielākā daļa lietotāju apskatei izvēlas tieši kādu no šīm lapas sākumā vai sānos izvietotajām maksas reklāmsaitēm. Tas nozīmē, ka, izmantojot Google AdWords, uzņēmējs var savu reklāmu un mājas lapas saiti izvietot pirmajā lapā ērti redzamā vietā. Tas nodrošina konkrētajai mājas lapai stabilu apmeklētāju plūsmu, jaunus pasūtījumus un zīmola atpazīstamības nostipināšanos. Liels pluss ir tas, ka piesaistītā apmeklētāju plūsma ir motivēta un orientēta uz konkrēto produktu, nevis bezmērķīgi klīst pa internetā atrodamajām mājas lapām.

Visa iepriekšminētā informācija ir labs pamatojums tam, kāpēc Google AdWords popularitāte arvien aug, to izvēlas arvien vairāk uzņēmēju un tirgotāju. Ja jūsu reklāmas vēl nav Google meklētāja, notiekti ir vērts to izmēģināt un pārliecināties par tās sniegtajiem ieguvumiem.

Tags: ,