Pelnošu mājas lapu izveide uzņēmumiem 5 soļos

Ja informācija par tavu uzņēmumu nav atrodama internetā, tad tu praktiski nepastāvi. Tas laiks, kad mājas lapu izveide bija aktuāla tikai lieliem un nopietniem uzņēmumiem jau ir pagājis. Tagad ikviena biznesa īpašnieks var izveidot pievilcīgu un lietotājiem draudzīgu mājas lapu pat ar nelieliem finansu ieguldījumiem. Tomēr, ko darīt, lai mājas lapa sniegtu atdevi? 

Liec mājas lapai izskatīties profesionāli

Iespējams, internetā vēl aizvien iespējams atrast vecmodīgas, bet veiksmīgas mājas lapas, tomēr realitātē lapas apmeklētāji no vecmodīgām un nepārdomātām lapām turas pa gabalu. Mājas lapu izveide mūsdienās vairs neaprobežojas tikai ar programmēšanu – lapai nepieciešams arī pārdomāts dizains ar ērtu navigāciju, lai tajā varētu viegli orientēties.

Sniedz informāciju, kā tevi sasniegt

Jebkura uzņēmuma mājas lapā neatņemama sastāvdaļa ir norāde uz kontaktinformāciju. Publiski pieejama kontaktinformācija parāda, ka uzņēmumu var viegli sasniegt un tādējādi rada arī drošības sajūtu potenciālajam klientam. Jūs varat ievietot speciālu pogu „Sazināties ar mums” katrā mājas lapas sadaļā, ja nepieciešams. Kontaktinformācija noteikti būtu jānorāda uzņēmuma nosaukums, telefona numurs, e-pasts un uzņēmuma fiziskā adrese.

Optimizē savu mājas lapu (SEO)

Liela daļa cilvēku nesaprot, ko nozīmē SEO jeb meklētājprogrammu optimizācija. Tas ir pilnīgi dabiski, tāpēc pelnošu mājas lapu izveide ir profesionāļu darba lauciņš. Pareizi optimizēta mājas lapa var uzlabot jūsu lapas pozīciju, piemēram, Google meklētājā, līdz ar to lapa kļūst redzamāka un piesaista daudz vairāk apmeklējumu. Jūs varat uzlabot savas mājas lapas pozīciju ar organisko meklētājprogrammu optimizāciju, radot pareizus mājas lapas sadaļu nosaukumus, kā arī iekļaujot lapā atslēgvārdus un saites. Tomēr, tā kā šīs lietas strauji mainās, ir svarīgi noalgot speciālistu, kas zina, kā veikt pareizu lapas optimizāciju ilgtermiņā.

Veic lapas monitoringu un testus

Pielāgo savu mājas lapu tās apmeklētāju vajadzībām. Mājas lapu izveide nenesīs nekādus panākumus, ja lapa netiks pastāvīgi analizēta. Izmanto web analītikas rīkus, lai redzētu pamata statistiku – apmeklējumu un lapas skatījumu, klikšķu skaitu; mijiedarbību ar mājas lapā esošo saturu; laiku, cik ilgi lietotāji uzturējušies tavā lapā u.tml. Seko līdzi konkurentu mājas lapām, to, kādi risinājumi tajā tiek izmantoti. Mēģini noskaidrot, kā mainās apmeklētāju rīcība, pamainot call-to-action pogas (tas var būt aicinājums kaut ko iegādāties vai parakstīties jaunumu vēstulei u.c.).

Izveido lietotāju datu bāzi

Aicini savas lapas apmeklētājus parakstīties jaunumu vēstuļu saņemšanai. Uzstādi parakstīšanās formu savā mājas lapā un ievāc lietotāju e-pastus, kam regulāri (bet ne uzbāzīgi) izsūti noderīgu un aktuālu informāciju. Radi saikni ar saviem apmeklētājiem.

Tags: