Precīzi adwords atslēgvārdi – efektīva komunikācija

 precīzi adwordsLielākā daļa no mums savu ikdienu bez Google meklētāja vairs nespēj iedomāties. “Māte Google”, kā to sarunvalodā mēdz dēvēt, patiešām zina visu. Izmantojot savu spēku un efektivitāti, Google ir radījusi vienu no precīzākajām uz konkrēto mērķauditoriju vērstajām interneta reklāmas iespējām.  

 

Google Adwords priekšrocības ir ērtums, vieglums un vienkāršība. Tiešsaistē vadāma no jebkuras vietas un neierobežota laikā, tā dod lielisku iespēju uzņēmumiem sasniegt izvirzītos mērķus, piesaistīt jaunus klientus vai veicināt uzņēmuma atpazīstamību.

 

Kā sākt!?

Adwords reklāma visveiksmīgāk darbosies, ja uzņēmums izmantos digitālās aģentūras pakalpojumus. Kāpēc tas nepieciešams? Digitālās aģentūras ir specializējušās šajos jautājumos, seko līdzi jaunākajām tendencēm un lieliski pārzina konkurentu komunikācijas stilu un veidu.

 

Ja salīdzināsiet izmaksas un atdevi ar pašu organizētu kampaņu, vai aģentūras sniegtajiem pakalpojumiem, konstatēsiet, ka lētāk izmaksu ziņā un efektīvāk rezultāta sasniegšanā, ir uzticēt šo darbu profesionāļiem, kas ar to nodarbojas ikdienā.

 

Pirmais uzdevums ir noteikt mērķi, kas jāsasniedz ar adwords, jānosaka budžets un vietu, kur reklāma tiks rādīta. Pēc veiktajām aktivitātēm, visdažādākajos šķērsgriezumos var pētīt un analizēt rezultātus, jo programma piedāvā daudzpusīgu statistiku.

 

Jānosaka ļoti precīza mērķauditorija brīdim, kad tiek meklēti atslēgvārdi, vai informācija par līdzīgām tēmām vai uzņēmumiem. Precīzi adwords atslēgvārdi ir lielākā veiksmes atslēga. Jo niansētāk pārzināsiet savu mērķauditoriju, jo precīzāk to varēs uzrunāt. Reklāmu var rādīt gan Google, gan partneru mājaslapās.

 

Kā strādā Adwords reklāma?

Google reklāmas tiek rādītas blakus atbilstošam saturam. Piemēram, jūs vēlaties reklamēt savu viesu māju Rēzeknē. Šajā gadījumā visiem lietotājiem, kas meklēs atslēgvārdu “viesu māja” var rādīt konkrēto reklāmu. Lietotājs ierauga blakus jūsu piedāvājumu un uz tā noklikšķina.

 

Sekojoši, lietotājs nonāk jūsu mājaslapā. Tālāk jau viss atkarīgs no piedāvājuma, mājaslapas ērtuma, tās mobilitātes un satura. Pārliecinieties, ka jūsu mājaslapa ir pieejama arī mobilajā vidē. Ideālajā gadījumā, lietotājs izvēlas jūsu piedāvājumu.

 

Kāpēc izvēlēties adwords?

Būtiskākais iemesls ir ārkārtīgi precīza mērķauditorija. Reklāma nebūs uzbāzīga, jo to rādīs tikai tiem, kas meklē līdzīgu informāciju. Tā ir iespēja noteikt ģeogrāfiskās robežas, piemēram, gadījumā par viesu māju, reklāmu var rādīt tikai tiem, kas meklē atslēgas vārdus tikai Latgalē vai Rēzeknē.

 

Tā kā maksa ir tikai par reāliem klikšķiem, šī ir iespēja ietaupīt mārketinga budžetu. Tāpat ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko maksāšanas modeli vai noteikt mēneša limitu. Visbeidzot, tā ir iespēja uzrunāt gan esošos klientus, gan piesaistīt jaunus.

Tags: