Vai iespējama arī efektīva – lēta reklāma

Lielākā daļa kompāniju meklē labākos un lētākos veidus, kā padarīt savu vārdu atpazīstamu, jo tām nav miljonu vai pat tūkstošu, ko tērēt reklāmai. Tieši tādēļ tām ir jāpanāk vislabākais rezultāts, izmantojot šim mērķim atvēlēto budžetu, lai arī cik ierobežots tas būtu. Šie daži lētie varianti šā vai tā piedāvā dažādas iespējas, no kurām izvēlēties pat tad, ja budžets ir neliels. Vienlaikus tie dod efektīvu atgriezenisko labumu attiecībā pret ieguldījumu. 

Izmanto savu mājas lapu, lai reklamētu savu uzņēmumu

Daudzi uzņēmēji domā, ka viņiem nepieciešama mājas lapa vien tad, ja viņi pārdod kādu produktu vai pakalpojumu tiešsaistē. Tomēr atceries – lai arī kāda veida uzņēmums tev piederētu, tev IR nepieciešama mājas lapa. Iespējamie pircēji izmanto meklēšanas ierīces, lai atrastu nepieciešamo preču vai pakalpojumu sniedzējus savā tuvumā. Līdz ar to, ja tavi sāncenši ir atrodami tiešsaistē, bet tu neesi, uzmini nu – kuram būs priekšrocība?

Atklāj mājas lapas, kuras piedāvā izvietot reklāmu par pieņemamām cenām

Cenas par vienu un to pašu pakalpojumu mēdz atšķirties, un mūsdienās arī lēta reklāma ir iespējama internetā. Kā uzzināt par izvietošanas cenām? Daudzās mājas lapās ir izvietotas atsevišķas informatīvas sadaļas, tāpat vari arī sazināties personīgi. Galvenais, ja neesi gatavs ieguldīt neizmērojamu budžetu, jābūt gatavam tomēr ieguldīt mazliet laika, lai atrastu sev piemērotāko variantu.

Izveido un ievieto video YouTube

Ja tavai kompānijai ir izveidots neliels reklāmas rullītis, to var nodot auditorijai, nemaksājot par raidīšanas izmaksām TV. Video ievietošana YouTube nemaksā neko, un to var popularizēt caur savu mājas lapu vai sociālo tīklu, lai pircēji varētu to noskatīties tiešsaistē. Jāatceras, ka, lai video kļūtu tiešām populārs un cilvēki vēlētos skatīties arī nākošos, tam jābūt vai nu izzinošam, vai uzjautrinošam (vai nu abi kopā) – jebkurā gadījumā, jāpadomā, kas liks skatītājam uzklikšķināt uz šī video, noskatīties to un dalīties ar citiem!

Pat šie trīs nedārgie, bet efektīvie veidi vēl nav viss, ko vērts izmēģināt! Facebook lapa vai Instagram konts, informatīva bukleta izveide, partneru iesaiste – tie ir vēl daži no variantiem, kurus iespējams apsvērt – galvenais būt radošam. Ir tik daudz veidu, kā padarīt sava uzņēmuma vārdu atpazīstamu, kuriem nav nepieciešami tūkstoši. Ja rūpīgi pārdomāsi visas piedāvātās iespējas, noteikti atradīsi labāko un lētāko veidu, lai sasniegtu iecerēto.